Da er alle puslespillbrikkene samlet, artikler, bilder, annonser, program og annet som hører et magasin til. Designer Anne Hilde Taraldstad har gjort en strålende jobb med å få fram hver enkelt artikkel sin særegenget og budskap. Fredag gikk fila til våre gode samarbeidspartnere i Land Trykkeri på Dokka.
Som bildene antyder vil det være lesestoff av mange slag. Sideantallet er utvidet til 60 sider denne gangen.
Takk til alle bidragsytere, være seg annonseselgere, artikkelforfattere, fotografer eller korrekturlesere. Takk også til dere som har latt dere intervjue i årets magasin.
Ikke minst går en stor takk til annonsørene som gjør det mulig for oss å gi ut et magasin hvert år.
Vi er stolte av årets produkt og gleder oss til å begynne distribusjonen av 5000 eksemplarer den 2.desember 2019.
Målsettingen med å gi ut magasinet er å spre kunnskap om langdistanse hundekjøring, hundekjøring generelt og ikke minst ha en kanal for å vise fram alt det fine Torpa, Synnfjellet og Nordre Land har å by på. Magasinet fungerer også som viktig markedsføring av løpene første helga i januar.
Magasiner vil bli spredd i Nordre Land, Søndre Land, Gausdal, Etnedal, Sør-Aurdal, Nord-Aurdal, Gjøvik og Lillehammer, hvertfall.
Det er bare å glede seg!